Jammer van Yoors… jammerlijke YAMA

Niks zo vervelend als blogproblemen. Vandaag heb ik dus maar weereen update geschreven over de afgelopen dagen bij Yoors. We zijn weer een weekje verder en voor de smartphonegebruiker blijft het een doffe ellende.

Het goede nieuws is echter dat wie alleen maar een artikel wil plaatsen dit waarschijnlijk nog wel voor elkaar krijgt. Reageren of reacties geven op een ander is een heel ander verhaal.

Inmiddels heeft ook het probleem van inloggen zich voorgedaan nadat dit systeem is veranderd. Dit betekent dat je eerst naar Yoo.rs moet gaan, bij inloggen je e-mailadres in moet vullen, dan moet je naar je e-mail gaan en op de link klikken. En daar gaat het mis. Na het invullen van je e-mailadres krijg je het bericht dat er een e-mail naar je verstuurd is. Daar aangekomen blijkt er niets te zijn. Dat wordt wachten en wachten en wachten en nog eens proberen ook daarna volgt er weer geen e-mail.

Wat de overige problemen en eventuele oplossingen daarvoor zijn voor de mobiele gebruiker kun je hier lezen.

Jammer vind ik het dat zoveel mensen van een site stress krijgen en de verwarring steeds meer toeneemt. Gisteren zag ik weer een aantal leden naar elders vertrekken, sommigen voorgoed, anderen willen over een poosje nog eens komen kijken hoe het er dan voor staat.

Het Yoorswarenhuis waar ik ooit over schreef bestaat niet meer. Jammer, dit systeem zal beslist een groep mensen afschrikken, domweg omdat de logica hen ontgaat.

De grootste dooddoener is te horen dat het allemaal wel goed komt. Misschien is dat deze keer het geval, maar ik hoor het al 1 jaar en geloof er niet zo in. Het is eerder gebleken dat de smartphonegebruiker niet belangrijk gevonden wordt, maar wie weet punt..

#yoorservaring #blogervaring #yoorsensmartphone #yoorshulp

Advertenties